domingo, 21 de abril de 2013

MARATÓ DE LA FAGEDA


Ahir diumenge després d'una bona matinada, tot apunt per a participar al 4art. Marató de muntanya de la Fageda.
Encara que aparentment estava tranquil, el meu cap no parava de donar voltes, les sensacions durant la setmana havien estat bones i això es podia transmetre en una bona cursa, però hem feia patir la distancia, ja que nomes fa 6 setmanes que he començat a entrenar i 42km fan una mica de respecte, no per aguantar o acabar, però si per estar en una bona posició.
Aixi que he d'encertar be amb el plantejament de la cursa, de primeres i tal com vaig dir,tenia clar que sortiria amb la motxilla, portar una constant i bona hidratació, es un factor clau, i més quant encara no estas a un bon moment de forma, ja que als quilometres finals els calam-bres et poden fer una mala passada i enviar-ho tot al "traste".
En segon lloc era aguantar un bon ritme constant durant tota la primera part de pujades, i no deixar-me portar o estirar pels de davant, i aixi ho vaig fer, molts van sortir molt forts i jo hem vaig quedar una mica més endarrerit i fent la meva cursa i posant el meu ritme, un ritme el cual hem permetia no perdre massa,poder fer les pujades corrent, i recuperar una mica en les baixades, la clau era arribar en forces al final de  l'ultima i forta pujada, d'allí quedaven 12km de baixada en la cual si tens cames pots fer feina,
I aixi va ser, vaig arribar dalt de l'ultima molt sencer, i llavors vaig fer una baixada molt ràpida, en alguns trams arriscant una mica.......però en conseqüent, vaig poder avançar alguns corredors i finalment abraçar el podi, obtenint finalment una gran 5ª posició general i 2on sènior.
El millor de tot es que he tingut bones sensacions,i he recuperat força be i això per mi es bo i un indicatiu de que estic millorant.
D'aquí també aprofito per felicitar a l'organització i companys del Trail CER la Sénia d'haver aconseguit un any mes fer-nos gaudir d'un gran dia, coneixent indrets nous, i fer que una cursa de muntanya acabe sent un dia de festa i germanor.











Foto: Javier Gine primer del trail roquetes i 5 de la general!


Foto

1 comentario: